Valmennuksen tyyppi
Yksilövalmennus360 asteen palaute antaa sinulle tarkkaa tietoa omasta johtamisestasi. Ääneen pääsevät niin johdettavasi, kollegasi kuin oma esihenkilösi. Älä oleta, vaan pyydä palautetta!
Valmennuksen kuvaus
Hyvä johtaminen näkyy viivan alla. Esihenkilötyön laatu on kriittinen tekijä tulosten saavuttamisessa. On myös sanottu, että hyvä pomo pitää lääkärin loitolla. Tutkimusten mukaan työntekijän suhde omaan lähijohtajaan on merkittävä työhyvinvointiin vaikuttava tekijä.
360 esimiespalaute tukee johtamiskulttuurinne kehittymistä haluamaanne suuntaan. Palautteen avulla saat tietoa siitä, miltä osin johtaminen on organisaatiossanne tavoitteenmukaista. Se antaa tarkan kuvan johtamisen vahvuuksista ja kehittämiskohteista.
Henkilökohtainen palaute tukee jokaista esimiestä johtamistyössään ja ohjaa toimintaa tehokkaasti. 360 esimiespalaute myös vahvistaa organisaationne palautteenantokultturia ja lisää avointa keskustelua eri toimijoiden kesken.
360 esimiespalautteen aihepiirit
- vuorovaikutus
- johtaminen
- tuottavuus
- itsensä johtaminen
- ammatillinen / liiketoimintaosaaminen
- yrityksen johtamiskäytännöt
Kysymyspatteristoa voi muokata tarpeidenne mukaan.
Saat valmennuksesta
- Kehityt esihenkilönä
- Opit tuntemaan omat vahvuutesi
- Saat tietoa omista kehittämiskohteistasi
Valmentajat
Sirpa Puolakka
Yritysvalmentaja, Business Coach, Fasilitaattori, Työyhteisösovittelija
Olen toiminut työyhteisövalmentajana ja yhteistyön kehittäjänä vuodesta 1999 lähtien sekä työyhteisösovittelijana vuodesta 2009. Koulutukseltani olen YTM, sosiaalipsykologi.
Teija Mykrä
Toimitusjohtaja, Yritysvalmentaja, Business Coach, Fasilitaattori
Olen toiminut sekä yksityisen että julkisen puolen valmentajana erityisesti viestinnän ja vuorovaikutuksen saralla vuodesta 1996 lähtien. Koulutukseltani olen FM (puheviestintä).
Kiinnostuitko? Lähetä meille tarjouspyyntö.
Jaa eteenpäin
Palvelun asiakkaita
Accountor: Virtaa ammattimaiseen asiakasviestintään!
Adara Pakkaus Oy: Työnopastaja oppimisen ohjaajana
Aluehallintovirastojen hallinto- ja kehittämispalvelut (HAKE): Asiakaspalvelun kehittäminen
DB Schenker: Haastavat asiakastilanteet ja niistä palautuminen
Eckerö Line Oy Ab: Haastavat asiakaskohtaamiset ja niistä palautuminen – Valmiit luentotallenteet
Jyväskylän kaupunki: Valmentava johtaminen -esimiesvalmennus
Kanta-Hämeen hyvinvointialue: Johtamisvalmennus kotihoidon lähijohtajille
Keusote: Räätälöidyt asiakaspalvelun webinaaritallenteet
Koulutuskeskus Brahe: Esimiestyö ja henkilöstöjohtaminen
Monetra Oulu Oy: Virtaa ammattimaiseen asiakasviestintään! - webinaaritallenteet
Norelco Oy: Työnopastaja oppimisen ohjaajana
ProAgria Ry Itä-Suomi: Osallistavat työskentelymenetelmät
Sarlin Oy Ab: Ammatillisen yhteistyön vahvistaminen
Smartum Oy: Haastavista asiakastilanteista palautuminen
Tekonivelsairaala Coxa Oy: Mitä on coxalaisuus? -työpajat
Palautetta asiakkailtamme
Olemme vuosien varrella saaneet asiakkailtamme loistavaa palautetta. Tutustu kommentteihin ja jätä halutessasi omasi
Tutustu myös näihin palveluihin
Haluatko sekä huipputulokset että innostuneen, hyvinvoivan henkilöstön, jolle asiakastyytyväisyys on ykköstavoite? Valmennustalo Virran palveluista saat kaiken sen tuen, mitä tarvitset henkilöstösi hyvinvoinnin varmistamiseen. Tutustu vierestä yrityksemme palveluihin.