Eckerö Line Oy Ab: Haastavat asiakaskohtaamiset ja niistä palautuminen – Valmiit luentotallenteet

Eckerö Linen tavoitteena on Itämeren paras palvelu ja että asiakkaamme matkakokemus on erinomainen. Yrityksen arvoja ovat työnilo, tekemisen reiluus ja katse eteenpäin –asenne. Yritys sai Great Place to Work –sertifikaatin vuonna 2019.

”Kehitämme jatkuvasti henkilöstömme osaamista. Tilasimme Valmennustalo Virta Oy:n tallenteen 2022 lähtöselvitystyöntekijöille ja laivojen asiakaspalveluhenkilökunnalle. Tallenne on osoittautunut erittäin käyttökelpoiseksi asiakaspalvelun laadun ylläpitämiseksi sekä työntekijöidemme valmiuksien ja työssäjaksamisen edistäjäksi.

Suosittelen Valmennustalo Virta Oy:n tallenteita muillekin, sillä kokemuksemme mukaan niissä huomioidaan aihealue kokonaisvaltaisesti niin asiakkaan kuin työntekijän näkökulmasta. Meille oli esimerkiksi tärkeää, että valmennuksessa huomioitiin myös tilanteiden jälkihoito. Tallenteiden avulla pystyy joustavasti kouluttamaan henkilökuntaa aikaa ja paikkaa katsomatta.
Yhteistyö Valmennustalo Virran kanssa on kokonaisuudessaan ollut sujuvaa ja vaivatonta.”

Minna Johansson
Culture Manager/ Human Resource

Tietoa valmennuksesta

Webinaaritallenne sisälsi kolme asiantuntijaluentoa á 30 min:

  • Ongelmatilanteiden ennaltaehkäisy
  • Ammatillisuuden säilyttäminen haastavissa tilanteissa
  • Palautuminen stressaavista tilanteista

Jaa eteenpäin

Kiinnostuitko?

Pyydä tarjous haluamastasi kokonaisuudesta

Valmiiden pakettiratkaisujen lisäksi voit tilata meiltä räätälöityjä valmennuksia, jotka sopivat juuri sinun yrityksesi tarkoituksiin. Kerro vain, millaiselle valmennukselle tai palvelulle haluat tarjouksen.

Yhteydenottolomake