Kiinteistö Oy Kummatti: Asiakaslupauksen fasilitointi

Kiinteistö Oy Kummatti kehitti asiakaspalveluaan Valmennustalo Virran avulla. Valmennus sai osallistujilta erinomaista palautetta.

Kiinteistö Oy Kummatti on raahelainen vuokra-asuntotoimisto. Yritys tarjoaa vuokra-asuntojen lisäksi isännöinti-, siivous- ja huoltopalveluja. Yrityksen palveluksessa on 12 kiinteistöalan ammattilaista. Yritys panostaa henkilöstön kehittämiseen ja järjestää vuosittain heille yhteistä koulutusta. Vuonna 2024 keskityttiin haastaviin asiakaspalvelutilanteisiin ja asiakaspalvelun kehittämiseen.

”Yhteistyö Valmennustalo Virran kanssa oli helppoa ja sujuvaa. Suosittelemme Valmennustalo Virtaa, kun tarvitaan juuri teidän yrityksenne tarpeisiin suunniteltua koulutusta.”

 

Päivi Ilmarinen
Toimitusjohtaja
Kiinteistö Oy Kummatti

Osallistujien palautteita

  • ” Oli hyvä yhdessä käydä läpi asioita, jotta kaikki pyrkivät samoihin tavoitteisiin ja ollaan samaa mieltä asioista.”
  • ”Hyviä yhteisiä mietintöjä ja tavoitteita”
  • ”Paljon hyviä ja hyödyllisiä vinkkejä”
  • ”Jokainen varmasti saanut mietittävää ja uusia näkemyksiä omaan työhön”
  • ”Valmennus auttaa aina pohtimaan asioita syvällisemmin”
  • ”Valmennus antoi erilaista perspektiiviä asioihin”

 

Kaikki osallistujat suosittelevat valmennusta muillekin.

Palautteiden keskiarvo oli 4,5 / 5.

Tietoa valmennuksesta

Valmennusprosessiin sisältyi:

  • Haastavat asiakastilanteet ja niistä palautuminen -valmennus 6 h
  • Asiakaslupaus-työpaja 3,5 h
  • Ennakkotehtävät
  • Henkilökohtaisen kehittämistavoitteen asettaminen

Jaa eteenpäin

Kiinnostuitko?

Pyydä tarjous haluamastasi kokonaisuudesta

Valmiiden pakettiratkaisujen lisäksi voit tilata meiltä räätälöityjä valmennuksia, jotka sopivat juuri sinun yrityksesi tarkoituksiin. Kerro vain, millaiselle valmennukselle tai palvelulle haluat tarjouksen.

Yhteydenottolomake