Asiakaspalvelun kehittäminen
Asiakaslähtöisyys ja hyvä asiakaskokemus – merkittävä kilpailuvaltti tänä päivänä. Onko asiakkaan kulkema palvelupolku kunnossa? Leimaako kaikkien työtä asiakaslähtöinen toiminta? Ota vauhdittajaksi räätälöity asiakaspalvelukoulutus tai asiakaspalvelun kehittäminen -hanke Valmennustalo Virta Oy:n kanssa.
Asiakaslähtöisyys on kilpailuvaltti
Asiakaskokemus muodostuu kohtaamisista. Asiakaskokemuksen keskiössä on asiakkaan kulkema palvelupolku. Eihän palvelupolku pääse katkeamaan? Ymmärtäähän jokainen työntekijä asiakaskohtaamisten merkityksen? Missä vuorovaikutusta, siellä palvelua tai sen puutetta!
Ethän pidä asiakaslähtöistä toimintaa itsestään selvyytenä? Asiakaspalvelun kehittäminen on jatkuvaa. Asiakaslähtöisyys-osaamista tarvitsevat paitsi asiakasrajapinnan työntekijät, myös sisäiset asiakaspalvelijat. Lisäksi asiakaskokemuksen johtaminen tulee olla mukana päivittäisessä esihenkilötyössä.
Asiakaspalvelukoulutus räätälöidään tarkasti henkilöstösi tarpeisiin. Valmennuksiimme voidaan liittää case-harjoituksia, joiden pohjalla on osallistujien aito asiakaskohtaaminen. Tutustu myös kustannustehokkaisiin tallenteisiimme!
Asiakaspalvelukoulutus kannattaa
- Ammattimainen asiakaspalvelu kehittyy
- Sisäinen asiakaspalvelu luistaa
- Haastavan asiakkaan kohtaaminen helpottuu
- Asiakkaan palvelupolku sujuvoituu
- Neuvottelutaidot ja esiintymistaidot asiakaspalvelussa haltuun!
- Asiakaslähtöisyys asenteena ja osaamisena syvenee
- Asiakaskokemus paranee
- Asiakastyössä jaksaminen vahvistuu
Asiakaspalvelukoulutukset ja valmennukset
Millaisia taitoja asiakaspalveluun tarvitaan?
Kaikki, jotka kohtaavat asiakkaita työssään, tarvitsevat asiakaskohtaamisen taitoja. Kuuntele videolta asiantuntijamme Teija Mykrän mietteitä siihen, miten asiakastaitojen kehittäminen auttaa työssä toimimista.
Palautetta asiakkailtamme
Olemme vuosien varrella saaneet asiakkailtamme loistavaa palautetta. Tutustu kommentteihin ja jätä halutessasi omasi
Tutustu asiakkaidemme kokemuksiin!
Onkohan vielä olemassa toimialoja, jollaisissa emme ole työskennelleet? Yli 20 vuoden aikana olemme valmentaneet niin julkisella kuin yksityisellä sektorilla. Olemme saaneet tutustua kaikenlaisiin työyhteisöihin pienistä päiväkodeista suuriin tehtaisiin.