Valmennuksen tyyppi
LivevalmennusJokainen organisaatio haluaa tuottaa lisäarvoa asiakkailleen. Kuinka se käytännössä tehdään? Miten lunastatte lupaukset käytännössä niin, että ne eivät jää tyhjiksi mainospuheiksi? Millaista palvelua te haluatte asiakkaalle luvata?
Asiakaslupauksen fasilitointi
Onko palvelullanne yhteiset tavoitteet ja sitoudutaanko niihin? Kun tarvitsette yhteisen palvelulupauksen ja pelisäännöt sen toimeenpanolle, Valmennustalo Virta auttaa.
Suosittelemme fasilitoitua työpajaa, kun tarvitaan sitoutumista. Fasilitoimme tehokkaat työpajat, joiden avulla palvelulupaus ei jää pelkäksi sloganiksi vaan henkilöstö motivoituu myös sen toteuttamiseen. Kannettu vesi harvemmin pysyy kaivossa, mutta se mikä itse rakennetaan, siihen sitoudutaan.
Työpajatyöskentely lisää parhaimmillaan sitoutumista myös organisaatioon, sillä fasilitointi antaa jokaiselle mahdollisuuden tulla kuulluksi ja vaikuttaa omaan työhön liittyviin asioihin. Fasilitointi sopii menetelmäksi moderniin työyhteisöön, jossa uskotaan, että ongelmat ratkotaan parhaiten siellä missä ne syntyvätkin ja jossa halutaan ottaa henkilöstön koko potentiaali käyttöön. Fasilitointia ei tule käyttää menetelmänä asioissa, joihin osallistujilla ei ole lainkaan vaikutusvaltaa.
Asiakaslupaus -työpajasta saa
- jaettua ymmärrystä, mitä hyvä palvelu työyhteisössämme tarkoittaa
- yhteisiä päätöksiä, millaiseen palveluun pyrimme
- sitoutumista sovittujen lupausten käytäntöön viemiseen
- aidon vaikuttamisen mahdollisuuden
- jämäkkyyttä ja varmuutta asiakaspalveluun
- lisää yhteishenkeä
- kokemuksen oman osaamisen arvostamisesta
Valmentajat
Sirpa Puolakka
Yritysvalmentaja, Business Coach, Fasilitaattori, Työyhteisösovittelija
Olen toiminut työyhteisövalmentajana ja yhteistyön kehittäjänä vuodesta 1999 lähtien sekä työyhteisösovittelijana vuodesta 2009. Koulutukseltani olen YTM, sosiaalipsykologi. Opiskelen ratkaisukeskeiseksi lyhytterapeutiksi, valmistun kesäkuussa 2025.
Teija Mykrä
Toimitusjohtaja, Yritysvalmentaja, Business Coach, Fasilitaattori
Olen toiminut sekä yksityisen että julkisen puolen valmentajana erityisesti viestinnän ja vuorovaikutuksen saralla vuodesta 1996 lähtien. Koulutukseltani olen FM (puheviestintä).
Kiinnostuitko? Lähetä meille tarjouspyyntö.
Jaa eteenpäin
Asiakkaitamme
Aluehallintovirastojen hallinto- ja kehittämispalvelut (HAKE): Asiakaspalvelun kehittäminen
Kiinteistö Oy Kummatti: Asiakaslupauksen fasilitointi
Accountor: Virtaa ammattimaiseen asiakasviestintään!
Palautetta asiakkailtamme
Olemme vuosien varrella saaneet asiakkailtamme loistavaa palautetta. Tutustu kommentteihin ja jätä halutessasi omasi
Tutustu myös näihin palveluihin
Haluatko sekä huipputulokset että innostuneen, hyvinvoivan henkilöstön, jolle asiakastyytyväisyys on ykköstavoite? Valmennustalo Virran palveluista saat kaiken sen tuen, mitä tarvitset henkilöstösi hyvinvoinnin varmistamiseen. Tutustu vierestä yrityksemme palveluihin.