Valmennuksen tyyppi
Livevalmennus tai livewebinaariAsiakaspalvelu on yrityksen kilpailuvaltti. Jokainen työntekijä rakentaa yrityksen mainetta ja asiakaskokemusta, tiedostipa hän sen tahi ei. Tarvitsetteko lisää ammattitaitoa asiakkaan kohtaamiseen?
Valmennuksen kuvaus
Asiakaspalvelukoulutuksestamme hyötyvät kaikki, jotka työssään kohtaavat asiakkaita: työntekijät, esimiehet, eri alojen asiantuntijat. Asiakaspalveluosaaminen on jokaisen ammattitaitoa. Valitse käytännön taitoja kehittävä koulutus.
Valmennuksessa kirkastamme, mistä asiakkaan kokemus erinomaisesta palvelusta lopulta syntyy. Muistutamme myös mieliin, miksi palveluun ja asiakaskokemukseen kannattaa panostaa. Valmennuksessa ihan jokainen työntekijä ja ammattiryhmä saa ansaitsemansa arvostuksen – jokainen on työpaikan käyntikortti.
Jokaisen ammattitaitoon tulisi kuulua, kuinka ongelmatilanteita ennaltaehkäistään vuorovaikutuksen avulla.
Älä maksa turhasta! Kohdennamme koulutukset tarkasti ja hyödynnämme osallistujien omat kokemukset. Vuorovaikutustaitoja kehittävät, innostavat koulutukset ja taitovalmennukset – sekä yksityiselle että julkiselle sektorille.
Valmennuksessa opit ongelmatilanteiden ennaltaehkäisyä
- Näetkö ongelmia vai ratkaisuja? Ratkaisukeskeinen viestintä
- Kiireettömyyden illuusion luominen
- Aktiivinen, läsnäoleva kuunteleminen
- Tunnista palvelun rajat – osoita tilannetajua
- Miten sanoa asiakaslähtöisesti ”ei”
- Rakentavan keskeyttämisen taito
Valmentajat
Sirpa Puolakka
Yritysvalmentaja, Business Coach, Fasilitaattori, Työyhteisösovittelija
Olen toiminut työyhteisövalmentajana ja yhteistyön kehittäjänä vuodesta 1999 lähtien sekä työyhteisösovittelijana vuodesta 2009. Koulutukseltani olen YTM, sosiaalipsykologi. Opiskelen ratkaisukeskeiseksi lyhytterapeutiksi, valmistun kesäkuussa 2025.
Teija Mykrä
Toimitusjohtaja, Yritysvalmentaja, Business Coach, Fasilitaattori
Olen toiminut sekä yksityisen että julkisen puolen valmentajana erityisesti viestinnän ja vuorovaikutuksen saralla vuodesta 1996 lähtien. Koulutukseltani olen FM (puheviestintä).
Kiinnostuitko? Lähetä meille tarjouspyyntö.
Jaa eteenpäin
Valmennuksen asiakkaita
Accountor: Virtaa ammattimaiseen asiakasviestintään!
Adara Pakkaus Oy: Työnopastaja oppimisen ohjaajana
Aluehallintovirastojen hallinto- ja kehittämispalvelut (HAKE): Asiakaspalvelun kehittäminen
Aste Helsinki Oy: Virtaa tiimityöhön!
DB Schenker: Haastavat asiakastilanteet ja niistä palautuminen
Eckerö Line Oy Ab: Haastavat asiakaskohtaamiset ja niistä palautuminen – Valmiit luentotallenteet
Heapson Oy: Työnopastaja oppimisen ohjaajana
International House Joensuu: Ajanhallinnalla työhyvinvointia!
Jyväskylän kaupunki: Valmentava johtaminen -esimiesvalmennus
Kanta-Hämeen hyvinvointialue: Johtamisvalmennus kotihoidon lähijohtajille
Keusote: Räätälöidyt asiakaspalvelun webinaaritallenteet
Kiinteistö Oy Kummatti: Asiakaslupauksen fasilitointi
Koulutuskeskus Brahe: Esimiestyö ja henkilöstöjohtaminen
Lyhytterapiasta apua työssä jaksamiseen
Monetra Oulu Oy: Virtaa ammattimaiseen asiakasviestintään! - webinaaritallenteet
Palautetta asiakkailtamme
Olemme vuosien varrella saaneet asiakkailtamme loistavaa palautetta. Tutustu kommentteihin ja jätä halutessasi omasi
Tutustu myös näihin palveluihimme
Haluatko sekä huipputulokset että innostuneen, hyvinvoivan henkilöstön, jolle asiakastyytyväisyys on ykköstavoite? Valmennustalo Virran palveluista saat kaiken sen tuen, mitä tarvitset henkilöstösi hyvinvoinnin varmistamiseen. Tutustu vierestä yrityksemme palveluihin.