Virtaa ammattimaiseen asiakaspalveluun

Asiakaspalveluosaaminen on jokaisen ammattitaitoa

Valmennuksen tyyppi

Livevalmennus tai livewebinaari

Asiakaspalvelu on yrityksen kilpailuvaltti. Jokainen työntekijä rakentaa yrityksen mainetta ja asiakaskokemusta, tiedostipa hän sen tahi ei. Tarvitsetteko lisää ammattitaitoa asiakkaan kohtaamiseen?

Valmennuksen kuvaus

Asiakaspalvelukoulutuksestamme hyötyvät kaikki, jotka työssään kohtaavat asiakkaita: työntekijät, esimiehet, eri alojen asiantuntijat. Asiakaspalveluosaaminen on jokaisen ammattitaitoa. Valitse käytännön taitoja kehittävä koulutus.

Valmennuksessa kirkastamme, mistä asiakkaan kokemus erinomaisesta palvelusta lopulta syntyy. Muistutamme myös mieliin, miksi palveluun ja asiakaskokemukseen kannattaa panostaa. Valmennuksessa ihan jokainen työntekijä ja ammattiryhmä saa ansaitsemansa arvostuksen – jokainen on työpaikan käyntikortti.

Jokaisen ammattitaitoon tulisi kuulua, kuinka ongelmatilanteita ennaltaehkäistään vuorovaikutuksen avulla.

Älä maksa turhasta! Kohdennamme koulutukset tarkasti ja hyödynnämme osallistujien omat kokemukset. Vuorovaikutustaitoja kehittävät, innostavat koulutukset ja taitovalmennukset – sekä yksityiselle että julkiselle sektorille.

Valmennuksessa opit ongelmatilanteiden ennaltaehkäisyä

  • Näetkö ongelmia vai ratkaisuja? Ratkaisukeskeinen viestintä
  • Kiireettömyyden illuusion luominen
  •  Aktiivinen, läsnäoleva kuunteleminen
  • Tunnista palvelun rajat – osoita tilannetajua
  • Miten sanoa asiakaslähtöisesti ”ei”
  •  Rakentavan keskeyttämisen taito

Valmentajat

Sirpa Puolakka

Yritysvalmentaja, Business Coach, Fasilitaattori, Työyhteisösovittelija

Olen toiminut työyhteisövalmentajana ja yhteistyön kehittäjänä vuodesta 1999 lähtien sekä työyhteisösovittelijana vuodesta 2009. Koulutukseltani olen YTM, sosiaalipsykologi. Opiskelen ratkaisukeskeiseksi lyhytterapeutiksi, valmistun kesäkuussa 2025.

Teija Mykrä

Toimitusjohtaja, Yritysvalmentaja, Business Coach, Fasilitaattori

Olen toiminut sekä yksityisen että julkisen puolen valmentajana erityisesti viestinnän ja vuorovaikutuksen saralla vuodesta 1996 lähtien. Koulutukseltani olen FM (puheviestintä).

Kiinnostuitko? Lähetä meille tarjouspyyntö.

Yhteydenottolomake

Jaa eteenpäin

Valmennuksen asiakkaita

Palautetta asiakkailtamme

Olemme vuosien varrella saaneet asiakkailtamme loistavaa palautetta. Tutustu kommentteihin ja jätä halutessasi omasi

Lue lisää

4,4
4,4 out of 5 stars (based on 324 reviews)
5 tähteä40%
4 tähteä59%
3 tähteä1%
2 tähteä0%
1 tähti0%