Asiakaspalvelu

Räätälöity asiakaspalvelukoulutus ja asiakaspalvelun kehittäminen

Asiakaspalvelukoulutus

  • Millaista asiakaspalvelua asiakkaasi todella arvostaa?
  • Onko palvelunne tasalaatuista?
  • Miten palvelette? Onko palvelulla yhteiset tavoitteet?
  • Tiedätkö, missä kulkevat asiakaspalvelun rajat?
  • Osaatko sanoa asiakaslähtöisesti myös ei?
  • Miten hyödynnätte asiakaspalautetta?

Valmennustalo Virta auttaa. Ota yhteyttä!

Lisää ammattitaitoa asiakkaan kohtaamiseen!

Asiakaspalvelukoulutuksestamme hyötyvät kaikki, jotka työssään kohtaavat asiakkaita: työntekijät, esimiehet, eri alojen asiantuntijat. Asiakaspalveluosaaminen on jokaisen ammattitaitoa. Valitse käytännön taitoja kehittävä koulutus.

Älä maksa turhasta! Kohdennamme koulutukset tarkasti ja hyödynnämme osallistujien omat kokemukset. Vuorovaikutustaitoja kehittävät, innostavat koulutukset ja taitovalmennukset – sekä yksityiselle että julkiselle sektorille. Tutustu asiakastarinoihimme!

Asiakaspalvelun kehittäminen

Jokainen organisaatio haluaa tuottaa lisäarvoa asiakkailleen. Tiedämmekö, kuinka käytännössä tuotamme erinomaisen asiakaskokemuksen sidosryhmillemme? Onko palvelullamme yhteiset tavoitteet?

Kun tarvitsette palvelun yhteiset pelisäännöt ja yhteisen palvelulupauksen, Valmennustalo Virta auttaa. Fasilitoimme tehokkaat työpajat, joiden avulla palvelulupaus ei jää pelkäksi sloganiksi vaan koko henkilöstö sitoutuu sen rakentamiseen ja toteuttamiseen.

Tutustu Aluehallintovirastojen hallinto- ja kehittämispalvelut HAKEn asiakastarinaan.

Ota yhteyttä, pyydä tarjous!

Kysy myös kustannustehokasta webinaari-toteutusta.

Valmennustalo Virta Oy on ansioitunut asiakaspalvelukoulutusten lisäksi työyhteisötaitojen kehittämisessä sekä esimiesvalmennusten parissa.