Asiakaspalvelijan neuvotteleva ja konsultoiva työote

Kohti erinomaista palvelua!

Valmennuksen tyyppi

Livevalmennus tai livewebinaari

Aktiivinen viestintä on asiakkaasta välittämistä. Ettehän tyydy vain reagoimaan asiakkaan pyyntöihin? Ovatko teidän palvelunne riittävän tasalaatuista vaikka osaajat vaihtuvat tai yrityksen koko kasvaa? Puhutaanko teillä palvelusta?

Valmennuksen kuvaus

Varmasti tunnistat, kuinka asiakaspalvelun osaamisvaatimukset kasvavat. Asiakkaat odottavat paitsi tasalaatuista palvelua myös yhä proaktiivisempaa ja konsultoivampaa palveluotetta. Enää ei riitä, että vain reagoidaan asiakkaiden pyyntöihin. Aktiivinen viestintä on asiakkaasta välittämistä. Asiakkaat arvostavat yksilöllistä palvelua. Pysähdy kiireen keskellä porukkasi kanssa kehittämään palvelua yhdessä!

 Valmennuksestamme saat lisää itseluottamusta ja toimintavarmuutta asiakasrajapinnan kohtaamisiin. Saat lisää rohkeutta toimia keskustelun johtajana – kysyä, ohjata ja kommentoida.

Sanotaan, että asiakkaan kohtaaminen on totuuden hetki. Tiedätkö mistä syntyy asiakkaan kokemus erinomaisesta palvelusta? Vuorovaikutuksen merkitys on valtava. Sinä olet viesti!

Tunnistatko, millainen merkitys asiakasvuorovaikutuksessa on ratkaisukeskeisyydellä? Näetkö itse asiantuntijana enemmän ongelmia vai ratkaisuja?  Kysymisen ja arvostavan, läsnäolevan kuuntelemisen taidot ovat erityisen keskeisiä, kun halutaan lisää konsultoivaa palveluotetta.

Rakennamme valmennuksessa konsultoivan asiakaspalvelijan kysymyspatteriston juuri sinun käyttöösi. Yksilöllinen, tarvelähtöinen kohtaaminen ja rohkea ja proaktiivisuus lujittavat asiakassuhdetta.

Saat valmennuksesta lisää osaamista

  • asiakasviestintään ja asiakasneuvotteluihin
  • proaktiiviseen ja ratkaisukeskeiseen asiakaspalveluun
  • keskustelun johtamiseen konsultoivassa asiakasneuvottelussa
  • kriittisen asiakaspalautteen ammattimaiseen vastaanottamiseen
  • tehokkaaseen työyhteisön sisäiseen viestintään – asiakaspalvelu on yhteinen asia

Valmentajat

Sirpa Puolakka

Yritysvalmentaja, Business Coach, Fasilitaattori, Työyhteisösovittelija

Olen toiminut työyhteisövalmentajana ja yhteistyön kehittäjänä vuodesta 1999 lähtien sekä työyhteisösovittelijana vuodesta 2009. Koulutukseltani olen YTM, sosiaalipsykologi.

Teija Mykrä

Toimitusjohtaja, Yritysvalmentaja, Business Coach, Fasilitaattori

Olen toiminut sekä yksityisen että julkisen puolen valmentajana erityisesti viestinnän ja vuorovaikutuksen saralla vuodesta 1996 lähtien. Koulutukseltani olen FM (puheviestintä).

Kiinnostuitko? Lähetä meille tarjouspyyntö.

Yhteydenottolomake

Jaa eteenpäin

Palautetta asiakkailtamme

Olemme vuosien varrella saaneet asiakkailtamme loistavaa palautetta. Tutustu kommentteihin ja jätä halutessasi omasi

Lue lisää

4,4
Arvosteltu 4,4 / 5
4,4 tähteä 5 tähdestä (perustuu 306 arvosteluun)
5 tähteä39%
4 tähteä60%
3 tähteä1%
2 tähteä0%
1 tähti0%