Vantaan Energia Sähköverkot Oy: Asiantuntijana asiakaskohtaamisissa -etävalmennukset

Vantaan Energia Sähköverkot Oy:n valmennuksen tavoitteena oli vahvistaa asiantuntijoiden osaamista asiakaspalvelussa sekä antaa valmiuksia myös haastavien, tunnepitoisten asiakastilanteiden hoitamiseen ammattimaisesti.

”Valmennus toi uusia tärkeitä näkökulmia porukallemme. Harvemmin arjessa tulee keskustelua omien tunteiden hallinnasta hankalissa asiakaskohtaamisissa, kun porukka pääosin työskentelee teknisien haasteiden parissa. Asiakaskohtaaminen voi kuitenkin ”yllättää” milloin vain niin puhelimessa kuin livenä”

Tästä on hyvä jatkaa asiakaspalvelun kehittämistä. Seuraava steppi on tehdä yhteinen asiakaspalveluohjeistus valmennuksen palautteiden pohjalta.

Yhteistyö Valmennustalo Virran kanssa oli antoisaa ja ajatuksia herättävää”

Janne Hartikainen
Asiakkuuspäällikkö

Osallistujien kommentteja

  • ”Sain hyviä vinkkejä miten vaikeita asiakkaita kannattaa kohdata. Reklamaatiot ja hankalat asiakkaat ovat mielestäni asiakaspalvelussa ne kaikkein vaikeimmat kohtaamiset. Sain käytännön vinkkejä siitä, mitä voi sanoa hankalassa tilanteessa tai miten asiakkaalle voi viestiä paremmin, että kuuntelen ja olen kiinnostunut hänen palautteesta.”
  • ” Sain uusia vinkkejä asiakaskohtaamisiin. Tärkeintä on pysyä rauhallisena ja kuunnella asiakasta eikä provosoitua missään tilanteessa.”
  • ” Kouluttaja oli erittäin hyvä ja osasi pitää aiheen kiinnostavana.”

Tietoa valmennuksesta

Vantaan Energia Sähköverkot Oy:n valmennusprosessi sisälsi

  • Henkilökohtaisen ennakkokyselyn
  • Kaksi 3 h etävalmennusta
  • Tiimikohtaisen välitehtävän

Jaa eteenpäin

Kiinnostuitko?

Pyydä tarjous haluamastasi kokonaisuudesta

Valmiiden pakettiratkaisujen lisäksi voit tilata meiltä räätälöityjä valmennuksia, jotka sopivat juuri sinun yrityksesi tarkoituksiin. Kerro vain, millaiselle valmennukselle tai palvelulle haluat tarjouksen.

Yhteydenottolomake

Tutustu myös