Valmennuksen tyyppi
Livevalmennus tai livewebinaariLaadukas asiakaspalvelu on keino rakentaa luottamusta. Paras asiantuntijapalvelu on asiakkaan tarpeet jo ennakolta huomioivaa – proaktiivista. Paras palvelu on konsultoivaa ja ratkaisukeskeistä. Pelkkä reagointi siihen, mitä asiakas osaa pyytää, ei aina riitä
Proaktiivinen ja konsultoiva palveluote
Konsultoiva asiakaspalvelu on kykyä rakentaa siltoja ongelmista ratkaisuihin!
Asiakas voittaa, kun saa kokonaisvaltaisia ratkaisuja yhden luukun periaatteella. Konsultoiva, proaktiivinen palveluote tuo kaivattua lisämyyntiä. Samalla yksilöllinen, tarvelähtöinen kohtaaminen ja rohkea ja proaktiivisuus lujittavat pitkäaikaisia asiakassuhteita.
Osaavatko sinun asiantuntijasi ja/tai viranhaltijasi konsultoivan, proaktiivisen asiakkaan kohtaamisen? Vai onko porukkasi kenties rautainen, perusasiakaspalvelun hallitseva ammattilaisryhmä, jonka tulisi siirtyä palvelussa seuraavalle osaamistasolle?
Valmenna ja tue henkilöstäsi – konsultoiva ja proaktiivinen palveluote on ammatillista osaamista, jota voi ja kannattaa kehittää!
Räätälöidyistä valmennuksestamme asiantuntija saa lisää itseluottamusta ja toimintavarmuutta omiin asiakaskohtaamisiinsa.
Valmennuksesta työkalut
- proaktiiviseen asiakassuhteen hoitamiseen
- asiakaslähtöiseen tarvekartoitukseen
- keskustelun johtamiseen konsultoivassa asiakasneuvottelussa
- kriittisen asiakaspalautteen ammattimaiseen vastaanottamiseen
- ratkaisukeskeiseen, yhteistyöhakuiseen neuvotteluosaamiseen
- keskustelun tasapuoliseen fasilitointiin
- tehokkaaseen työyhteisön sisäiseen viestintään – asiakaspalvelu on yhteinen asia
Valmentajat
Sirpa Puolakka
Yritysvalmentaja, Business Coach, Fasilitaattori, Työyhteisösovittelija
Olen toiminut työyhteisövalmentajana ja yhteistyön kehittäjänä vuodesta 1999 lähtien sekä työyhteisösovittelijana vuodesta 2009. Koulutukseltani olen YTM, sosiaalipsykologi. Opiskelen ratkaisukeskeiseksi lyhytterapeutiksi, valmistun kesäkuussa 2025.
Teija Mykrä
Toimitusjohtaja, Yritysvalmentaja, Business Coach, Fasilitaattori
Olen toiminut sekä yksityisen että julkisen puolen valmentajana erityisesti viestinnän ja vuorovaikutuksen saralla vuodesta 1996 lähtien. Koulutukseltani olen FM (puheviestintä).
Kiinnostuitko? Lähetä meille tarjouspyyntö.
Jaa eteenpäin
Asiakkaitamme
Accountor: Virtaa ammattimaiseen asiakasviestintään!
Vantaan Energia Sähköverkot Oy: Asiantuntijana asiakaskohtaamisissa -etävalmennukset
Monetra Oulu Oy: Virtaa ammattimaiseen asiakasviestintään! – webinaaritallenteet
Tuomi Logistiikka Oy: Asiakasneuvottelut mainetta, tulosta ja menestystä rakentamassa!
Keusote: Räätälöidyt asiakaspalvelun webinaaritallenteet
Tampereen kaupunginkirjasto: Virtaa ammattimaiseen asiakaspalveluun!
Palautetta asiakkailtamme
Olemme vuosien varrella saaneet asiakkailtamme loistavaa palautetta. Tutustu kommentteihin ja jätä halutessasi omasi
Tutustu myös näihin palveluihin
Haluatko sekä huipputulokset että innostuneen, hyvinvoivan henkilöstön, jolle asiakastyytyväisyys on ykköstavoite? Valmennustalo Virran palveluista saat kaiken sen tuen, mitä tarvitset henkilöstösi hyvinvoinnin varmistamiseen. Tutustu vierestä yrityksemme palveluihin.