Proaktiivinen ja konsultoiva palveluote

Kohti erinomaista asiakaskokemusta!

Valmennuksen tyyppi

Livevalmennus tai livewebinaari

Laadukas asiakaspalvelu on keino rakentaa luottamusta. Paras asiantuntijapalvelu on asiakkaan tarpeet jo ennakolta huomioivaa – proaktiivista.  Paras  palvelu on konsultoivaa ja ratkaisukeskeistä. Pelkkä reagointi siihen, mitä asiakas osaa pyytää, ei aina riitä

Proaktiivinen ja konsultoiva palveluote

Konsultoiva asiakaspalvelu on kykyä rakentaa siltoja  ongelmista ratkaisuihin!

Asiakas voittaa, kun saa kokonaisvaltaisia ratkaisuja yhden luukun periaatteella. Konsultoiva, proaktiivinen palveluote tuo kaivattua lisämyyntiä. Samalla yksilöllinen, tarvelähtöinen kohtaaminen ja rohkea ja proaktiivisuus lujittavat pitkäaikaisia asiakassuhteita.

Osaavatko sinun asiantuntijasi ja/tai viranhaltijasi konsultoivan, proaktiivisen asiakkaan kohtaamisen? Vai onko porukkasi kenties rautainen, perusasiakaspalvelun hallitseva ammattilaisryhmä, jonka tulisi siirtyä palvelussa seuraavalle osaamistasolle?

Valmenna ja tue henkilöstäsi – konsultoiva ja proaktiivinen palveluote on ammatillista osaamista, jota voi ja kannattaa kehittää!

Räätälöidyistä valmennuksestamme asiantuntija saa lisää itseluottamusta ja toimintavarmuutta omiin asiakaskohtaamisiinsa.

 

Valmennuksesta työkalut

  • proaktiiviseen asiakassuhteen hoitamiseen
  • asiakaslähtöiseen tarvekartoitukseen
  • keskustelun johtamiseen konsultoivassa asiakasneuvottelussa
  • kriittisen asiakaspalautteen ammattimaiseen vastaanottamiseen
  • ratkaisukeskeiseen, yhteistyöhakuiseen neuvotteluosaamiseen
  • keskustelun tasapuoliseen fasilitointiin
  • tehokkaaseen työyhteisön sisäiseen viestintään – asiakaspalvelu on yhteinen asia

Valmentajat

Sirpa Puolakka

Yritysvalmentaja, Business Coach, Fasilitaattori, Työyhteisösovittelija

Olen toiminut työyhteisövalmentajana ja yhteistyön kehittäjänä vuodesta 1999 lähtien sekä työyhteisösovittelijana vuodesta 2009. Koulutukseltani olen YTM, sosiaalipsykologi. Opiskelen ratkaisukeskeiseksi lyhytterapeutiksi, valmistun kesäkuussa 2025.

Teija Mykrä

Toimitusjohtaja, Yritysvalmentaja, Business Coach, Fasilitaattori

Olen toiminut sekä yksityisen että julkisen puolen valmentajana erityisesti viestinnän ja vuorovaikutuksen saralla vuodesta 1996 lähtien. Koulutukseltani olen FM (puheviestintä).

Kiinnostuitko? Lähetä meille tarjouspyyntö.

Yhteydenottolomake

Jaa eteenpäin

Asiakkaitamme

Palautetta asiakkailtamme

Olemme vuosien varrella saaneet asiakkailtamme loistavaa palautetta. Tutustu kommentteihin ja jätä halutessasi omasi

Lue lisää

4,4
4,4 out of 5 stars (based on 324 reviews)
5 tähteä40%
4 tähteä59%
3 tähteä1%
2 tähteä0%
1 tähti0%