Asiakaspalvelun kehittäminen: Virtaa ammattimaiseen asiakaspalveluun!
Tampereen kaupunginkirjaston valmennuspäivä toteutettiin osallistavin menetelmin. Valmennus sai erinomaista palautetta osallistujilta.
Tampereen kaupunginkirjaston tavoitteena on mahdollistaa asukkaille pääsy tiedon ja kulttuurisisältöjen äärelle, tukea lukutaitoja ja lukuharrastusta sekä edistää yhdenvertaisuutta ja yhteiskunnallista vuoropuhelua. Kirjastossa työskentelee lähes 200 työntekijää.
Kirjasto saa erinomaista asiakaspalautetta ja haluaa edelleen panostaa asiakaspalvelun kehittämiseen.
”Olimme etsimässä kirjaston henkilöstölle valmennusta asiakaspalvelun kuormitustekijöiden hallintaan sekä asiakkaan kohtaamiseen liittyvien työkalujen kehittämiseen. Valmennustalo Virralta löytyi tähän tarkoitukseen ihan täsmäkoulutusta. Yhdessä Virran asiantuntevien ja kokeneiden Sirpan ja Teijan kanssa saimme räätälöityä meidän henkilöstölle päivän mittaisen valmennuskokonaisuuden, joka onnistui vielä paremmin kuin mitä etukäteen osasimme toivoa.
Yhteistyö oli helppoa ja sujuvaa, ja meidän oli helppo luottaa siihen, että saamme valmennukselta juuri sen mitä toivoimme. Voin lämpimästi suositella Valmennustalo Virtaa muillekin työyhteisöille!”
Niina Salmenkangas
Kirjastopalvelujohtaja
Tampereen kaupunginkirjasto
Osallistujien kommentteja
- ”Paljon tärkeää asiaa, josta keskustelu hyödytti aidosti myös niitä, jotka eivät työskentele aina asiakaspalvelun etulinjassa.
- ”Erittäin hyvä koulutus. Käytännönläheinen ja ajatuksia herättävä.”
- ”Koulutuksen vetäjät olivat rautaisen ammattitaitoisia ja hyvin valmistautuneita.”
- ”Sain uusia eväitä palautumiseen ja rauhoittumiseen työpäivän keskelläkin.”
- ”Kouluttajien välinen vuorovaikutus oli ihanan saumatonta.”
- ”Oivalsin että työtoveritkin ovat ”sisäisiä asiakkaita”, joihin voi suhtautua samalla tavalla kuin kuntalais-asiakkaisiin.”
- ”Valmennustalo Virran koko koulutuskokonaisuus oli niin mainio, että siihen palaan vielä monta kertaa. Pari kohtaa aion myös tulostaa työpisteeni seinälle mm. rajoista ja itsemyötätunnosta.”
Valmennuksen sisältö
Valmennuspäivä sisälsi 3 x 1,5 h osiota, joista jokaisessa pureuduttiin teemaan case-työskentelyn avulla.
- Hyvällä palvelulla ennaltaehkäiset ongelmia
- Säilytä ammatillisuus haastavissa tilanteissa
- Pidä huolta palautumisestasi
Jaa eteenpäin
Kiinnostuitko?
Pyydä tarjous haluamastasi kokonaisuudesta
Valmiiden pakettiratkaisujen lisäksi voit tilata meiltä räätälöityjä valmennuksia, jotka sopivat juuri sinun yrityksesi tarkoituksiin. Kerro vain, millaiselle valmennukselle tai palvelulle haluat tarjouksen.