Haastavat asiakastilanteet ja niistä palautuminen -webinaari

  • Haluatko napakan vinkkipaketin, miten kohdata haastavia asiakkaita?
  • Tiedätkö, miten voit ennaltaehkäistä vaikeiden tilanteiden eskaloitumista?
  • Kuinka hyvin pystyt säätelemään tunteitasi asiakastyössä?
  • Palaudutko kuormittavista tilanteista vai jäätkö niihin vellomaan?

Tehokkaat ja toimivat vinkit webinaarista 

Kun haluat tiiviin ja tehokkaan koulutuspaketin, tilaa helppo ja vaivaton webinaari. Webinaariin voi osallistua omalta tietokoneelta milloin ja missä tahansa. Haastavat asiakastilanteet ja niistä palautuminen -webinaarista hyötyvät niin pitkän linjan ammattilaiset kuin vasta-alkajatkin.

Asiakascase: DB Schenker Oy

Webinaarin sisällöt

  • Ongelmatilanteiden ennaltaehkäisy
  • Palvelun rajojen tunnistaminen
  • Miten sanoa asiakaslähtöisesti “ei”?
  • Tunteet tarttuvat – miten säilyttää ammatillisuus?
  • Stressiä ylläpitävien ajatusten tunnistaminen
  • Mielen rauhoittamisen ja itsemyötätunnon taito

Webinaarin hintaan vaikuttaa sen kesto sekä katseluoikeuksien määrä. Kysy räätälöityjä verkkovalmennuksia organisaatiokohtaisiin tarpeisiin!

Ota yhteyttä!

Meiltä myös vaikuttavat lähivalmennukset teemasta.