Haastavat asiakastilanteet ja niistä palautuminen -webinaari

Webinaari - Haastavat asiakastilanteet ja niistä palautuminen

  • Haluatko napakan vinkkipaketin, miten kohdata haastavia asiakkaita?
  • Tiedätkö, miten voit ennaltaehkäistä vaikeiden tilanteiden eskaloitumista?
  • Kuinka hyvin pystyt säätelemään tunteitasi asiakastyössä?
  • Palaudutko kuormittavista tilanteista vai jäätkö niihin vellomaan?

Tehokkaat ja toimivat vinkit webinaarista 

Kun haluat tiiviin ja tehokkaan koulutuspaketin, tilaa helppo ja vaivaton webinaari. Webinaariin voi osallistua omalta tietokoneelta milloin ja missä tahansa. Haastavat asiakastilanteet ja niistä palautuminen -webinaarista hyötyvät niin pitkän linjan ammattilaiset kuin vasta-alkajatkin.

Asiakascase: Smartum Oy

Nyt myös valmiit tallenteet (3 x 30 min), jotka sopivat mainiosti esimerkiksi vuorotyötä tekevään työyhteisöön!

Asiakascase: Monetra Oulu Oy

Webinaarin sisällöt

  • Ongelmatilanteiden ennaltaehkäisy
  • Palvelun rajojen tunnistaminen
  • Miten sanoa asiakaslähtöisesti ”ei”?
  • Tunteet tarttuvat – miten säilyttää ammatillisuus?
  • Stressiä ylläpitävien ajatusten tunnistaminen
  • Mielen rauhoittamisen ja itsemyötätunnon taito

Webinaarin hintaan vaikuttaa sen kesto sekä katseluoikeuksien määrä. Kysy räätälöityjä verkkovalmennuksia organisaatiokohtaisiin tarpeisiin!

Asiakascase: DB Schenker Oy

Kiinnostuitko valmennuksistamme? Ota yhteyttä ja pyydä tarjous haluamastasi kokonaisuudesta!

 

Lähetä tietosi lomakkeella

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme

Teija Mykrä
Yritysvalmentaja
, Business Coach, Fasilitaattori

GSM 050 5755 950
teija.mykra@valmennustalovirta.fi

 

 

 

 

Sirpa Puolakka
Yritysvalmentaja, Business Coach, Fasilitaattori, Sovittelija

GSM 040 7056 093
sirpa.puolakka@valmennustalovirta.fi

 

 

 

 

 

Haluatko tutustua ensin hinnoitteluumme?

Meiltä myös vaikuttavat lähivalmennukset teemasta.