Asiakascase: Haastavista asiakastilanteista palautuminen

Asiakaspalvelutiimin valmennusiltapäivä 11.10.2019

Smartumin asiakaspalvelutiimi on rautainen porukka osaavia ammattilaisia. Kaikki haluavat palvella asiakkaat laadukkaasti loppuun asti hyvin ja hankalat asiakastilanteet jäävät helposti vaivaamaan mieltä. Haastavia kohtaamisia pohditaan välillä hartaastikin.

Valmennustalo Virran vetämässä valmennusiltapäivässä käsittelimme porukalla ongelmatilanteiden rauhoittamisen keinoja, palvelun rajojen tunnistamista, tunteiden säätelyä ja vaihtoehtoisia palautumiskeinoja haastavista tilanteista.

Kommentteja valmennusiltapäivästä:

  • ”…mukavaa, että keskityttiin positiivisiin asioihin ja tapoihin, joiden avulla voi selvitä hankalista tilanteista.”
  • ”…avoimesti pystyimme puhumaan asioista. Lisäksi olin tyytyväinen konkreettisista esimerkeistä.
  • ”Kouluttaja oli hyvä fasilitoimaan tiimin keskistä keskustelua, ja tuli uusia oivalluksia”.

Valmennusiltapäivään kannatti satsata. Saimme uutta virtaa ja tuoreita näkökulmia asiakkaiden kohtaamiseen työssämme, jossa haluamme koko ajan kehittyä!

Minna Rantama,
Customer Success Director
Smartum Oy

 

Kiinnostuitko valmennuksistamme? Ota yhteyttä ja pyydä tarjous haluamastasi kokonaisuudesta!

 

Lähetä tietosi lomakkeella

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme

Teija Mykrä
Yritysvalmentaja
, Business Coach, Fasilitaattori

GSM 050 5755 950
teija.mykra@valmennustalovirta.fi

 

 

 

 

Sirpa Puolakka
Yritysvalmentaja, Business Coach, Fasilitaattori, Sovittelija

GSM 040 7056 093
sirpa.puolakka@valmennustalovirta.fi

 

 

 

 

 

Haluatko tutustua ensin hinnoitteluumme?