Asiakascase: Asiakasviestinnän kehittäminen Accountor

Virtaa ammattimaiseen asiakasviestintään!

Valitsimme valmennuksen toteuttajaksi Valmennustalo Virta Oy:n, koska he ymmärsivät heti olennaiset tarpeemme ja toiveemme sekä osasivat ehdottaa sopivaa valmennusmallia. He hyödynsivät erinomaisesti brieffimme ja räätälöivät valmennuksessa käytetyt esimerkit osallistujiemme arjen työhön sopiviksi.  Jo suunnitteluvaiheesta lähtien he ovat reagoineet meidän suuntaan nopeasti.

Valmennuksen etätoteutus onnistui mainiosti ja osallistujat ympäri Suomen antoivat hyvää palautetta. Yhteistyö Virran kanssa on ollut kaiken kaikkiaan välitöntä ja helppoa.

Pidin etenkin valmentajien maanläheisestä otteesta ja empaattisesta tavasta käydä läpi asiakasviestinnän ongelmallisiakin kohtia.     

Sanna Vatjus
Customer Experience Director

Osallistujien kommentteja valmennuksesta:

Suosittelen valmennusta kaikille asiakkaiden kanssa työskenteleville”
”Pysäyttää ajattelemaan omia toimintamallejaan ja kuinka tunteet ohjaavat käytöstä.”
”Omien tunteiden käsittely haastavassa asiakaspalvelutilanteessa oli erityisen hyödyllistä. Myös vertaistuki ja asioiden inhimillistäminen.”
”Kyselyt ja ryhmätyöt olivat toimivia, ja ”pakottivat” syventymään asioihin  paremmin.”

Valmennusprosessi sisälsi: 

  • Kolme 2,5 h webinaaria 
  • Henkilökohtaisen kehittämistavoitteen + seurannan 
  • Välitehtävät 

 

Kiinnostuitko valmennuksistamme? Ota yhteyttä ja pyydä tarjous haluamastasi kokonaisuudesta!

 

Lähetä tietosi lomakkeella

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme

Teija Mykrä
Yritysvalmentaja
, Business Coach, Fasilitaattori

GSM 050 5755 950
teija.mykra@valmennustalovirta.fi

 

 

 

 

Sirpa Puolakka
Yritysvalmentaja, Business Coach, Fasilitaattori, Sovittelija

GSM 040 7056 093
sirpa.puolakka@valmennustalovirta.fi