Työelämän vuorovaikutustaidot
Menestyvillä organisaatioilla on yksi yhteinen piirre: niissä panostetaan viestintä- ja vuorovaikutustaitoihin. Ammatilliset vuorovaikutustaidot ovat tarpeen niin asiakaspalvelussa, johtamisessa, tiimityössä kuin perehdyttämisessäkin. Vuorovaikutustaitoja voi ja kannattaa kehittää!
Virtaa työelämän vuorovaikutukseen, virtaa tulokseen!
Vuorovaikutustaitoja tarvitaan nykyään kaikkialla työelämässä. Yksinpuurtamisen aika on ohi. Tulevaisuuden työssä korostuvat yhä enemmän yhteinen ongelmanratkaisu sekä ammatilliset vuorovaikutustaidot.
Työskentelitpä sitten johtajana tai esihenkilönä, asiakaspalvelijana, perehdyttäjänä tai asiantuntijaroolissa, kohtaat työssäsi ihmisiä ja tarvitset vaikuttamisen taitoja. Miten tehdä tuloksekasta yhteistyötä? Miten motivoida, myydä, neuvotella, esiintyä, opettaa? Kaikissa on kyse työelämän vuorovaikutustaidoista, joita voi kehittää.
Hyödy työelämän vuorovaikutusosaamisesta
- Paranna työyhteisön ilmapiiriä
- Paranna johtamisen laatua
- Lisää asiakastyytyväisyyttä
- Lisää veto- ja pitovoimaa
- Tehosta tiimityöskentelyä ja palavereita
- Lisää työhyvinvointia
- Vaikuta tehokkaammin
- Tehosta yhteistyötä ja tuloksen tekemistä
Työelämän vuorovaikutustaitojen palvelut
Palautetta asiakkailtamme
Olemme vuosien varrella saaneet asiakkailtamme loistavaa palautetta. Tutustu kommentteihin ja jätä halutessasi omasi
Tutustu asiakkaidemme kokemuksiin!
Onkohan vielä olemassa toimialoja, jollaisissa emme ole työskennelleet? Yli 20 vuoden aikana olemme valmentaneet niin julkisella kuin yksityisellä sektorilla. Olemme saaneet tutustua kaikenlaisiin työyhteisöihin pienistä päiväkodeista suuriin tehtaisiin.
