Palautetta asiakkailtamme

Olemme vuosien varrella saaneet asiakkailtamme loistavaa palautetta. Tutustu kommentteihin ja jätä halutessasi omasi.

Työyhteisösovittelu

16.4.2014

Harjoitukset olivat hyviä, vaikka niihin ei ollut kovin paljon aikaa. Suosittelen koulutusta HR:lle, luottamusmiehille ja esimiehille.

Matti

Työyhteisösovittelu

16.4.2014

Opin perusasiat sovittelusta, josta luulin tietäväni, mutten tiennytkään! Sovittelijan rooli kävi selväksi. Pienryhmäkeskustelujen aikatauluttaminen ei ehkä ole tarpeellista, mutta menetteli kyllä ja palveli varmaan yleisellä tasolla.

Ellu

Työyhteisösovittelu

16.4.2014

Koulutuksesta on paljon hyötyä esimiestyöskentelyyni. Tällaista koulutusta voisi järjestää myös alaisille.

Sonja

Työyhteisösovittelu

16.4.2014

Sain konkreettisia menetelmiä, ymmärrys työpaikan ristiriitojen sovittelijana lisääntyi ja rooli selkeytyi. Olisin toivonut enemmän aikaa case-työskentelyyn (koulutus oli 1 pv mittainen).

Aino

Asiantuntija asiakaspalvelijana

16.4.2014

Opin, että palvelustrategia ja palvelulupaus tulee olla yhdessä tehty. Opin erottamaan teknisen ja toiminnallisen laadun. Suosittelen koulutusta kaikille asiakaspalveluyrityksille!

Marja Kauhanen

Jätä oma arvostelusi