Haastavat asiakastilanteet

Haastavat asiakastilanteet ja niistä palautuminen

Vihainen asiakas

”Asiakas alkoi käyttäytyä uhkaavasti, kun otimme puheeksi huostaanoton. Tilanne oli pelottava ja jouduimme poistumaan kollegan kanssa paikalta. Tapahtunut vaivasi vielä päivien jälkeenkin, ja seuraaviin tehtäviin oli vaikea keskittyä.”

”Potilas käyttäytyi sekavasti eikä suostunut odottamaan vuoroaan. Käytin paljon aikaa tilanteen rauhoittamiseen ja muu asiakastyö kärsi tämän vuoksi.”

Joudutko kohtaamaan työssäsi vastaavia, haastavia asiakastilanteita? Tuntuuko sinusta siltä, että tilanteista palautuminen on vaikeaa ja asiat jäävät vellomaan mieleesi?

Tämä webinaari on sinulle, joka haluat

  • napakan vinkkipaketin vastaavien tilanteiden varalle
  • keinot ennaltaehkäistä vaikeiden tilanteiden eskaloituminen
  • taitoa säädellä tunteitasi asiakastyössä
  • vinkkejä kuormittavista tilanteista palautumiseen

Tehokas ja tiivis koulutuspaketti

Haastavat asiakastilanteet ja niistä palautuminen-webinaarimme on helppo ja vaivaton koulutuskokonaisuus, joka antaa sinulle ja työyhteisöllesi tiiviin paketin hyödyllisiä taitoja ongelmatilanteista selviämiseen. Voit osallistua webinaariimme omalta tietokoneeltasi, milloin ja missä tahansa.

Webinaari sopii sinulle, olitpa pitkän linjan ammattilainen tai vasta-alkaja.

Lue lisää: Asiakas huutaa ja haukkuu eikä järkipuhe auta – mitä asiakaspalvelija voi tehdä?

Asiakascase: Smartum Oy

Saatavilla nyt myös valmiit tallenteet (3 x 30 min), jotka sopivat hyvin esimerkiksi työyhteisöön, jossa tehdään vuorotyötä!

Asiakascase: Monetra Oulu Oy

Mitä webinaarissa käydään läpi?

Webinaarin hintaan vaikuttaa sen kesto sekä katseluoikeuksien määrä. Kysy räätälöityjä verkkovalmennuksia organisaatiokohtaisiin tarpeisiin!

Asiakascase: DB Schenker Oy

  • Ongelmatilanteiden ennaltaehkäisy 
  • Palvelun rajojen tunnistaminen 
  • Miten sanoa asiakaslähtöisesti ”ei”? 
  • Tunteet tarttuvat – miten säilyttää ammatillisuus? 
  • Stressiä ylläpitävien ajatusten tunnistaminen 
  • Mielen rauhoittamisen ja itsemyötätunnon taito 

Haluatko kuulla lisää? Jos kiinnostuit valmennuksistamme, ota yhteyttä ja pyydä tarjous haluamastasi kokonaisuudesta!

Lähetä tietosi lomakkeella

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme

Teija Mykrä
Yritysvalmentaja
, Business Coach, Fasilitaattori

GSM 050 5755 950
teija.mykra@valmennustalovirta.fi

 

 

 

 

Sirpa Puolakka
Yritysvalmentaja, Business Coach, Fasilitaattori, Sovittelija

GSM 040 7056 093
sirpa.puolakka@valmennustalovirta.fi

 

 

 

 

 

Haluatko tutustua ensin hinnoitteluumme?

Tutustu myös asiakaspalvelukoulutukseemme!

Valmennustalo Virta Oy on ansioitunut etenkin asiakaspalvelukoulutusten, työyhteisötaitojen kehittämisen sekä esimiesvalmennusten parissa.