Paljon tärkeää asiaa
Sain useita eri näkökulmia asiakaspalveluun. Suosittelen muillekin. Päivässä oli liikaa asiaa, tuli liian kiire ja asia jäi hajanaiseksi.
Sain apuja
Sain apuja erilaisten asiakastilanteiden hoitoon ja tietoa siitä, mikä meitä estää palvelemasta asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla. Suosittelen tätä kaikille aspa-henkilöille. Loppupäivässä oli liian vähän ryhmätöitä.
Jämerää asiaa
Hyvä päivä. Aion suosittella muillekin työyhteisöille.
Käytännönläheinen koulutus
Paljon käytännönläheistä asiaa ja kertausta. Tätä voi hyödyntää jokapäiväisessä työssä, kiitos! Voin lämpimästi suositella.
Hyvä sisältö
Asiakaspalvelun teema pitkästä aikaa koulutuksen sisältönä. Hyvä ja tärkeä aihe. Suosittelen!
You must be logged in to submit a review.