Asiakaspalveluvalmennus

4.3
Rated 4.3 out of 5
4.3 out of 5 stars (based on 59 reviews)
5 tähteä29%
4 tähteä68%
3 tähteä3%
2 tähteä0%
1 tähti0%

Paljon tärkeää asiaa

Rated 5 out of 5
9.2.2016

Sain useita eri näkökulmia asiakaspalveluun. Suosittelen muillekin. Päivässä oli liikaa asiaa, tuli liian kiire ja asia jäi hajanaiseksi.

Seppo

Sain apuja

Rated 4 out of 5
9.2.2016

Sain apuja erilaisten asiakastilanteiden hoitoon ja tietoa siitä, mikä meitä estää palvelemasta asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla. Suosittelen tätä kaikille aspa-henkilöille. Loppupäivässä oli liian vähän ryhmätöitä.

Arja

Jämerää asiaa

Rated 5 out of 5
9.2.2016

Hyvä päivä. Aion suosittella muillekin työyhteisöille.

Pekka

Käytännönläheinen koulutus

Rated 5 out of 5
9.2.2016

Paljon käytännönläheistä asiaa ja kertausta. Tätä voi hyödyntää jokapäiväisessä työssä, kiitos! Voin lämpimästi suositella.

Tuomo

Hyvä sisältö

Rated 4 out of 5
9.2.2016

Asiakaspalvelun teema pitkästä aikaa koulutuksen sisältönä. Hyvä ja tärkeä aihe. Suosittelen!

Tero

Lisää oma arviointi