Valmennuksen tyyppi
LivevalmennusAsiakaspalvelu on yrityksen maineen ja asiakaskokemuksen kivijalka. Kuitenkin jokainen asiakkaita kohtaava työntekijä rakentaa mainettamme, tiedostipa hän sen tahi ei. Tarvitsetteko lisää ammattitaitoa asiakkaan kohtaamiseen?
Valmennuksen kuvaus
Asiakaspalvelukoulutuksestamme hyötyvät kaikki, jotka työssään kohtaavat asiakkaita: työntekijät, esimiehet, eri alojen asiantuntijat. Asiakaspalveluosaaminen on jokaisen ammattitaitoa. Valitse käytännön taitoja kehittävä koulutus.
Valmennuksessa kirkastamme, mistä asiakkaan kokemus erinomaisesta palvelusta lopulta syntyy. Muistutamme myös mieliin, miksi palveluun ja asiakaskokemukseen kannattaa panostaa. Valmennuksessa ihan jokainen työntekijä ja ammattiryhmä saa ansaitsemansa arvostuksen – jokainen on työpaikan käyntikortti.
Jokaisen ammattitaitoon tulisi kuulua, kuinka ongelmatilanteita ennaltaehkäistään vuorovaikutuksen avulla.
Älä maksa turhasta! Kohdennamme koulutukset tarkasti ja hyödynnämme osallistujien omat kokemukset. Vuorovaikutustaitoja kehittävät, innostavat koulutukset ja taitovalmennukset – sekä yksityiselle että julkiselle sektorille.
Valmennuksessa opit ongelmatilanteiden ennaltaehkäisyä
- Näetkö ongelmia vai ratkaisuja? Ratkaisukeskeinen viestintä
- Kiireettömyyden illuusion luominen
- Aktiivinen, läsnäoleva kuunteleminen
- Tunnista palvelun rajat – osoita tilannetajua
- Miten sanoa asiakaslähtöisesti ”ei”
- Rakentavan keskeyttämisen taito
Valmentajat
Sirpa Puolakka
Yritysvalmentaja, Business Coach, Fasilitaattori, Työyhteisösovittelija
Olen toiminut työyhteisövalmentajana ja yhteistyön kehittäjänä vuodesta 1999 lähtien sekä työyhteisösovittelijana vuodesta 2009. Koulutukseltani olen YTM, sosiaalipsykologi.
Teija Mykrä
Toimitusjohtaja, Yritysvalmentaja, Business Coach, Fasilitaattori
Olen toiminut sekä yksityisen että julkisen puolen valmentajana erityisesti viestinnän ja vuorovaikutuksen saralla vuodesta 1996 lähtien. Koulutukseltani olen FM (puheviestintä).
Kiinnostuitko? Lähetä meille tarjouspyyntö.
Jaa eteenpäin
Valmennuksen asiakkaita
Accountor: Virtaa ammattimaiseen asiakasviestintään!
Aluehallintovirastojen hallinto- ja kehittämispalvelut (HAKE): Asiakaspalvelun kehittäminen
DB Schenker: Haastavat asiakastilanteet ja niistä palautuminen
Eckerö Line Oy Ab: Haastavat asiakaskohtaamiset ja niistä palautuminen – Valmiit luentotallenteet
Keusote: Räätälöidyt asiakaspalvelun webinaaritallenteet
Monetra Oulu Oy: Virtaa ammattimaiseen asiakasviestintään! - webinaaritallenteet
Smartum Oy: Haastavista asiakastilanteista palautuminen
Tuomi Logistiikka Oy: Asiakasneuvottelut mainetta, tulosta ja menestystä rakentamassa!
Vantaan Energia Sähköverkot Oy: Asiantuntijana asiakaskohtaamisissa -etävalmennukset
Palautetta asiakkailtamme
Olemme vuosien varrella saaneet asiakkailtamme loistavaa palautetta. Tutustu kommentteihin ja jätä halutessasi omasi
Tutustu myös näihin palveluihimme
Haluatko sekä huipputulokset että innostuneen, hyvinvoivan henkilöstön, jolle asiakastyytyväisyys on ykköstavoite? Valmennustalo Virran palveluista saat kaiken sen tuen, mitä tarvitset henkilöstösi hyvinvoinnin varmistamiseen. Tutustu vierestä yrityksemme palveluihin.